PUNKTER
- Fortryd dit køb inden for 14 dage efter, at du har modtaget dine varer.
- Fortrydelsesretten gælder IKKE for varer, der er specialfremstillet
- Hvis vi har tydelige forkerte priser, annullerer vi din ordre og refunderer dit køb.
- Ved fakturakøb eller delbetaling foretages en kreditkontrol, som udføres via KLARNA.
- Vi tager forbehold for tastefejl og forkerte priser
- Altid fri fragt
- Leveringstid ca. 3-5 uger
- Sov godt Garanti
1. PRISER & BETALING
Vores priser er angivet i inklusive moms. I kassen ser du den samlede pris inklusive alle afgifter, rabatter, moms og fragt. Alle vores betalinger sker gennem Klarna. Vi tilbyder Faktura, Delbetaling, Bankoverførsel, Kortbetaling og Swish.
Ved forkert prissætning forbeholder vi os retten til at annullere købet og tilbagebetale eventuel betaling eller makulere fakturaen. Det samme gælder ved evt. fejl i vores saldo, og vi af åbenlyse årsager ikke kan sende ordren og ved eventuelt udsolgte varer samt tryk- og skrivefejl på hjemmesiden, i annoncering og udsendelse.
Skulle der opstå fejl eller andre omstændigheder, forbeholder Sängfabriken sig ret til at ændre dette efterfølgende. Sängfabriken påtager sig intet ansvar for fejlagtige oplysninger, som offentliggøres af tredjepart.
KORTBETALING
Sängfabriken tilbyder sikker kortbetaling med VISA, MasterCard og AMEX i samarbejde med Klarna.
BANKOVERFØRSEL
Sängfabriken tilbyder direkte betaling via netbanken for kunde i Swedbank, Handelsbanken, Nordea og SEB. Ved betaling bliver du automatisk koblet til din netbank, hvor du logger ind og godkender købet med BankID. Pengene trækkes direkte fra din konto.
KLARNAS BETALINGSALTERNTIV
Sammen med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi følgende betalingsalternativer, hvor betalingen foretages direkte til Klarna:
- Betal inden for 14 dage: Betalingsfristen er 14 dage fra afsendelse af varerne. Betingelserne for betaling inden for 14 dage finder du her.
- Betaling sidst på måneden er en mulighed. Du finder vilkårene her.
- Konto: Klarna Konto er en kontokredit, som stilles til rådighed af Klarna, og som giver kredittageren mulighed for at delbetale sine køb månedligt med mindst 1/24 (minimum 50 SEK) af det samlede udnyttede kreditbeløb eller i overensstemmelse med de i kassen godkendte vilkår. Du kan finde flere oplysninger om Klarna Konto inklusive generelle vilkår og standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger her.
- Betal Direkte: Automatisk træk fra din bankkonto: Baseret på direkte debitering, og din konto debiteres ca. to bankdage efter købet er gennemført, eller at varen er afsendt. Betingelserne for brug af direkte debitering finder du her.
- Bankoverførsel: Din konto vil blive debiteret umiddelbart efter, at ordren er afgivet.Du kan finde flere oplysninger om Klarna her og læse deres brugervilkår her.
For at kunne tilbyde en række forskellige betalingsmuligheder skal vi dele dine person-, kontakt- og ordreoplysninger med leverandøren af den respektive betalingstjeneste. Vi anbefaler, at du læser vores privatlivspolitik. Brugen af disse oplysninger er underlagt gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas fortrolighedspolitik.
SWISHBETALING
Vi tilbyder swishbetaling som alternativ. Du foretager nemt en betaling med din mobil og bruger BankID til at verificere dit køb.
Du kan vælge denne mulighed ved kassen, og husk, at du skal have et gyldigt BankID for at gennemføre købet.
2. LEVERINGSOPLYSNINGER
Vi sender vores senge med vores egne biler og kan benytte Bring. Vi tilbyder altid fri fragt på alle produkter til vores kunder i hele Sverige/Danmark. Vi leverer din seng direkte hjem til din skelgrænse/portgrænse (indbæring kan bestilles mod betaling), og mindre pakker kan blive leveret til nærmeste pakkeshop.
Notificering
Adviseringen sker til de mobilnumre, som forbrugeren angiver ved kassen. Som forbruger står du selv for, at det rigtige adviseringsnummer angives.
Når du afgiver din bestilling, står der levering som alternativ. Det er dit ansvar at sikre, at adressen, som du har angivet på bestillingstidspunktet, er korrekt. Levering sker kun i Sverige, medmindre andet er angivet.
Indbæring
På Sängfabriken tilbyder vi tillægstjenesten indbæring for 690 kroner. Det betyder, at du får hjælp til at bære din vare ind i hjemmet i et hvilket som helst rum.
Leveringstid
Tilbehør sendes normalt fra os inden for 1-3 arbejdsdage, og senge normalt inden for 3-5 uger.
Synlige skader ved levering
Når du modtager din levering, skal du altid kontrollere, om dit gods er helt og rent.
Hvad gør jeg, hvis min levering er synligt beskadiget?
Bed transportøren om at notere skaden på fragtbrevet eller den håndholdte computer, før du underskriver forsendelsen.
Hvis du underskriver et beskadiget gods, godkender du, at godset er i eksisterende stand.
Hvis du ikke vil godkende leverancen, har du som kunde ret til at afvise den, inden du underskriver.
Ved skjulte skader skal du reklamere til os inden for syv dage efter, at du har modtaget din levering.
Gem altid emballagen, og dokumentér omhyggeligt skader.
Anmeld straks din skade til vores kundeservice info@sangfabriken.se
3. ÅBENT KØB / FORTRYDELSESRET / RETURNERING
Du har ret til at returnere din ordre inden for 14 dage efter, at du har modtaget den, og vi tilbagebetaler dine penge så hurtigt som muligt, men har op til 30 dage tilbage. Du skal dog meddele os, at du fortryder.
Du har ikke fortrydelsesret, hvis:
Aftalen gælder en specialfremstillet vare dvs. en bestilling ud over vores standardsortiment på hjemmesiden (specialmål eller ulige stof/farve etc.) – eller en vare, som har fået et tydeligt personligt præg.
Vi tilbyder swishbetaling som alternativ. Du foretager nemt en betaling med din mobil og bruger BankID til at verificere dit køb.
Du kan vælge denne mulighed ved kassen, og husk, at du skal have et gyldigt BankID for at gennemføre købet.
2. LEVERINGSOPLYSNINGER
Vi sender vores senge med vores egne biler og kan benytte Bring. Vi tilbyder altid fri fragt på alle produkter til vores kunder i hele Sverige. Vi leverer din seng direkte hjem til din skelgrænse/portgrænse (indbæring kan bestilles mod betaling), og mindre pakker kan blive leveret til nærmeste pakkeshop.
Notificering
Adviseringen sker til de mobilnumre, som forbrugeren angiver ved kassen. Som forbruger står du selv for, at det rigtige adviseringsnummer angives.
Når du afgiver din bestilling, står der levering som alternativ. Det er dit ansvar at sikre, at adressen, som du har angivet på bestillingstidspunktet, er korrekt. Levering sker kun i Sverige, medmindre andet er angivet.
Indbæring
På Sängfabriken tilbyder vi tillægstjenesten indbæring for 690 kroner. Det betyder, at du får hjælp til at bære din vare ind i hjemmet i et hvilket som helst rum.
Leveringstid
Tilbehør sendes normalt fra os inden for 1-3 arbejdsdage, og senge normalt inden for 3-5 uger.
Synlige skader ved levering
Når du modtager din levering, skal du altid kontrollere, om dit gods er helt og rent.
Hvad gør jeg, hvis min levering er synligt beskadiget?
Bed transportøren om at notere skaden på fragtbrevet eller den håndholdte computer, før du underskriver forsendelsen.
Hvis du underskriver et beskadiget gods, godkender du, at godset er i eksisterende stand.
Hvis du ikke vil godkende leverancen, har du som kunde ret til at afvise den, inden du underskriver.
Ved skjulte skader skal du reklamere til os inden for syv dage efter, at du har modtaget din levering.
Gem altid emballagen, og dokumentér omhyggeligt skader.
Anmeld straks din skade til vores kundeservice info@sangfabriken.se
3. ÅBENT KØB / FORTRYDELSESRET / RETURNERING
Du har ret til at returnere din ordre inden for 14 dage efter, at du har modtaget den, og vi tilbagebetaler dine penge så hurtigt som muligt, men har op til 30 dage tilbage. Du skal dog meddele os, at du fortryder.
Du har ikke fortrydelsesret, hvis:
Aftalen gælder en specialfremstillet vare dvs. en bestilling ud over vores standardsortiment på hjemmesiden (specialmål eller ulige stof/farve etc.) – eller en vare, som har fået et tydeligt personligt præg.
Garantistillelser
Sangfabriken.dk tilbyder dig som kunde en omfattende tryghedspakke, når du køber en seng hos os.
- Livstids garanti på ramme- og elastikbrud. Garantien gælder kun mod den oprindelige køber af sengen, dvs. det navn, der fremgår af garantibeviset og/eller ordrebekræftelsen. Virksomheder har 10 års garanti.
- Sætninger i madrasser på op til 3 cm er normalt og tæller ikke som en fejl. Skulle sætningerne være dybere, går dette på garantien op til 1 år efter købet.
- 5 års garanti på motorer til elevationssenge.
Sov godt-Garanti
Ud over den lovpligtige reklamationsret, som gælder i henhold til gældende lovgivning om forbrugerbeskyttelse, tilbyder vi vores kunder en Sov Gott-Garanti på senge.
Hvis kunden oplever, at sengen er for blød eller for hård, skifter vi fasthed i kundens seng. Sov Godt-Garantien gælder kun én gang, og den kan udnyttes fra den 30. dag efter leveringsdatoen op til den 60. dag efter leveringsdatoen, derefter ophører Sov Godt-Garantien, og hårdhedsskiftet koster fra 2500,- afhængig af sengemodel og størrelse.
Sov Godt-Garantien gælder under forudsætning af: • Kunden har købt en komplet seng fra vores ordinære sortiment; • Sengen er hel og ren. • Kunden selv sørger for fragt af sengen på 2500,-. Størrelser op til 140×200 koster 2000 – i fragt. • Kunden kan fremvise gyldig kvittering og garantibevis. Din ordrebekræftelse er dit kvitteringsbevis.
Måltilpassede senge og senge med tilvalg betragtes som specialbestillinger og er ikke omfattet af Sov Gott-Garantin. Sov Godt-Garantien gælder ikke for modellerne Queen Crown, Premium og Julia, som kan indstilles.
I øvrigt
Produktgarantien gælder ikke for fejl, der opstår ved eller efter egen ændring af produktets funktion og udseende, dvs. ombygning, opgradering eller anden konfiguration af produktet. Vores senge skal altid håndteres ansvarsfuldt og vedligeholdes godt, dvs. at sengen ikke er beregnet til at hoppe i, samt at du efterspænder benene med jævne mellemrum. Din ordrebekræftelse gælder også som garantibevis, så husk at gemme den. Dette dokument er påkrævet, hvis du har brug for at gøre brug af garantien.
Hvis du har brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Du kan kontakte os på telefonnummer +46221-288 99.
OBS !! Farver på fotos kan evt. i nogle tilfælde afvige lidt fra billede til billede på hjemmesiden samt i virkeligheden afhængig af billedkvalitet og lyssætning. Bestil gerne gratis stofprøver for eksakte farver, eller besøg vores butik i Valskog.