Vores leveringstid er ca. 4-7 uger, men nogle gange kan det tage både kortere og længere tid afhængigt af bestillingens karakter. Det transportfirma, der leverer din seng, vil kontakte dig, så snart de har modtaget sengen. I kan derefter aftale, hvilken dag der passer til levering.

Hvis du bor i nærheden af vores fabrik, ringer vi til dig senest dagen inden levering og booker tid. Hvis du ikke har mulighed for at tage imod sengen lige nu, så planlægger vi en anden dag.

OBS !! Vi kan ikke planlægge levering, før sengen er færdigbygget. Vi kan heller ikke love en bestemt dato for levering.

Hvis du ikke er tilfreds med købet og ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, har du 14 dage fra du har modtaget din bestilling. Du skal inden for 14 dage kontakte os via telefon eller e-mail og oplyse, at du vil benytte fortrydelsesretten.

Hvis du ikke ønsker at benytte ovenstående alternativer, kan du anvende den standardfortrydelsesformular, som Konsumentverket har udarbejdet (se www.konsumentverket.se)

Produktet/varerne skal være i original emballage for ikke at beskadige emballagen under transporten. Hvis det er beskadiget, kan du få fradrag for værdiforringelse. Læs mere i vores handelsbetingelser.

Nogle af varerne på Webstedet sælges uden fortrydelsesret. I forbindelse med bestillingen af en sådan vare, vil du modtage tydelig information om fortrydelsesretten.

Vil du returnere eller bytte en vare? så kontakt os ALTID først på tlf.: +46221-288 99 og oplys dit ordrenummer. Du kan sende en mail til info@sangfabriken.se. Når vi har modtaget og godkendt din returvare, vil vi efter dine ønsker enten levere en ny vare eller give dig fuld tilbagebetaling.

For at vi kan hjælpe dig på den nemmeste måde, skal du sende en mail til os på info@sangfabriken.se med oplysninger, så det bliver lettere for os, når vi håndterer din sag.

-Dit ordrenummer (du finder det i din ordrebekræftelse)
-En klar beskrivelse af problemet
-Billeder, der viser defekten/fejlene
-Billeder af emballage ved transportskade

Hvis du ønsker at udskyde en ordre, bedes du kontakte kundeservice på kundservice@sangfabriken.se eller ringe på +46221-288 99. Ellers kan du lægge en notifikation ind under din bestilling om, at du vil have den leveret på en bestemt dato, så kontakter vi dig inden levering for at bestemme en dato, der passer dig.

I øjeblikket har vi kun senge i vores eget showroom på fabrikken i Valskog (Sverige). Du er hjerteligt velkommen hos os på:

Verkstadsgatan 2
731 60 Valskog

Vi har åbent på hverdage 10.00-17.00.

Frokost lukket: kl. 12:00-13:00

Vi kan altid tilbyde senge i alle prisklasser. Hvis du finder en seng, som du kan lide hos en konkurrent, er det meget muligt, at vi har en af tilsvarende kvaliteter og samme komfort til en mere fordelagtig pris. Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med at finde det, du søger!

Når din bestilling leveres, er det vigtigt, at du tjekker din pakke/emballage, det er dog ikke altid muligt sammen med chaufføren.

Du skal helst gøre det med chaufføren med det samme, når du modtager din pakke, så du kan tjekke al emballage sammen og notere på fragtbrevet om eventuelle synlige emballageskader. (Bedre at skrive én gang for meget end slet intet. Sørg for, at chaufføren underskriver.

Ved modtagelse skal du gøre disse ting.

– Tæl antal kolli
– Noter
– Fotografer eventuelle skader
– Kontakt fragtfirmaet og vores support (Sengefabrikken), så vi får kendskab til dette.

Hvis du har hjemmelevering til døren, er det vigtigt, at du er hjemme ved modtagelsen af varerne for at foretage kontrollen ovenfor. Egne aftaler med chaufføren som f.eks. at aflyse varen, selv om du ikke er hjemme, sker på egen risiko.

Det er vigtigt, at du vælger den rigtige hårdhed på din seng, både for at du kan ligge godt, men også for at give sengen de rette forudsætninger for at holde så længe som muligt. For at hjælpe dig med at finde den rigtige hårdhed har vi sammensat en guide. Klik her og scroll ned til valget af madras.

Ja, selvfølgelig! Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Hvis du oplever, at din seng er for hård eller for blød, er der ofte mulighed for at skifte hårdhed i op til et år efter, at du har fået sengen hjem. Kontakt vores kundeservice for mere information og priser.

Husk, at det tager et stykke tid for kroppen at vænne sig til din nye seng. Derfor anbefaler vi, at du altid venter en måned, før du beslutter dig for, om sengen er for hård eller for blød.

Ja, vi har en motor på hver side, som du styrer med en trådløs fjernbetjening.
Du kan sænke og hæve både over- og underkanten af sengen.

Ja, det kan du! Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.

OBS !! Vi fremstiller altid alle dele til en seng med stof fra samme stofrulle for at undgå nuanceskift. Hvis du f.eks. bestiller en gavl efterfølgende, kan der derfor være en vis nuanceforskel mellem den og din seng.

Vi bruger TD5-motorer på vores elevationssenge.

Ja, du kan spore din pakke via dette link.
Hvis den ikke fungerer, kan du kontakte vores kundeservice.
Du skal skrive ordrenummer og mailadresse.